Tisdag

Enligt min htc ska det vara delvis soligt ute, det stämmer tyvärr inte så bra. Känns som att det bara är att förbereda sig för vintern. Nog för att det lyser upp när snön kommer men jag är inte redo mentalt. Mitt täcke var alldeles för skönt imorse och det är ett tecken på att kylan har kommit. Däremot vaknade jag inatt och tyckte att Helena blivit lite väl stor? Tills jag kom på att det var Jonas ;)

Vad händer idag? Ska försöka tvätta och lite sånt skoj. Sen blir det att göra en god middag (kyckling, fetaoströra och sallad) sen lugn kväll framför tvn misstänker jag.


Att göra karriär nu för tiden innebär tydligen en hel del asslicking, den med mest skit i munnen vinner.


Tycker alltid första dagen hemma är så himla trist! Det tar ett tag att acklimatisera sig.


Vi hörs å hej.



Prosit!
Postat av: Helena

haha, vilken chock! :P god middag, skulle jag gärna också äta ^^

2010-10-05 @ 11:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0