Va glad och nöjd för vet du va

Kanonfredag!! Åh så härligt. Sovmorron och helt underbart väder ute. Håller på och städar och donar. Hade nyss farmor Eva på besök och nu inväntar vi mormor och morfar.

Jo, fick ju byxorna från Lindex igår. Blev brydd när jag fick avisering från dom, men kom på vad jag hade beställt ;) Kunde ha båda, men ena så är det som dragkedja längs hela utsidan benet? Not fresh. Så de åker tillbaka, så jag kan handla lite på ikea istället ;) Satt och kolla i katalogen imorse, vill haaaa.



Jag struntar i det här, för just idag är jag stark. Jag vet att det kan komma hinder längs vägen, eller att hindren funnits redan från start. Men antingen kör man över hindren eller väljer att stanna, jag kör vidare. Jag lever i nuet för i det förflutna finns ingen framtid att hämta. Att det är så enkelt.. Det tog sin lilla tid att lista ut. you're the best!

Prosit!
Postat av: Helena

du är klok du :*

2010-10-22 @ 17:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0