Bingo Rimér

Här sitter vi och kvällssuddar, ingen av oss orkar gå mot sängen ;) Och jag känner ett oerhört sug att skriva några väl valda ord om ingenting.

.. Fåse nu, det väntas dåligt väder nu resten av veckan. Vad händer med mina promenader då?! Får börja kuta i trappen några varv varje dag istället. Ha ha, jag kan behöva lite trappträning. Är man uppväxt i enplansvilla har man vissa svårigheter med trappor. Jaja, blir det dåligt väder så SKA jag ge mig på några garderober. När Ella sover middag ;)

Hoppa hej å hå.. Vad kan man roa sig med?
Jonas köpte ett grönt te som smakar typ lakrits fast ändå inte. Nästan otäckt att dricka. Påminner lite om mormors parfym... Hmm.


Glor just nu på Kvällsöppet, måste komma ihåg att rösta!

Nä, god natt.

Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0