dont break my heart

Man kan säga att stormen lagt sig här på Kyrkvägen, får se nu vad det blir av detta.. Det är en aning chockerande att karlar kan drabbas av höstdepression.
Nog om det.

Idag har det varit finväder, härligt! Hoppas nu September kan bjuda på lite finväder :) En fin höst slår ju nästan alla andra årstider, förutom dom mörka kvällarna. Fast nu är ju klockan över åtta å de är ljust.


Ska försöka städa lite här, älskar doften av SÅPA! Men annars är de ju skoj och titta på Tre kronor också ;)

Som vanligt när hösten slår till vill jag klippa av mig håret. Men det funkar ju inte!! Åhhh.. Ska iallafall slå på stort och tvätta det ikväll ;)

På fredag är det fest å förhoppningsvis har vi barnvakt. Vore skönt med en sovmorron :)


Tjingeling


Prosit!
Postat av: Lena

Skönt att höra!! =)

Synd att jag inte visste att du älskar doften av såpa..annars hade jag lockat hit dej igår.. ;)

2010-09-02 @ 08:26:09
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0