du tycker du är för bra för mig

Har precis ätit lunch, lax och fetaost. Kör den gröna linjen den här veckan så man kan svulla med gott samvete till helgen ;)

Hör nu att lilltrollet har vaknat, ska packa ner henne i vagnen och gå ut och gå! Det är ju jättefint och härligt väder, så man måste ju passa på. Det är verkligen höst nu, tycker det gick så fort?! Måste leta fram en höstjacka, vet inte om jag har någon som passar, hmm.


Känner att jag behöver inspiration, har tusen saker jag vill göra, men ingen lust! Allt är jobbigt, det tar emot för minsta lilla. Så ska de inte va. Det är den där förbannade målningen som hänger över mig, jag vet ju att det blir superbra när det är klart men jag orkar liksom inte ;) Får hoppas att jag hinner ladda upp batterierna ordentligt i helgen och även få prata av mig! Jonas är inge kul att prata med..


Något jag ska göra senare idag är att putsa fönstren, iallafall det på sovrummet. Det va för jäkla skitigt, och där ligger solen på hela dan så man ser minsta lilla dammkorn.

ÅH, hösten är bra härlig ändå!!
Nu, UT!

Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0