ensam mamma söker?

Alltså, kärlek gör en dum i huvudet. För tre år sen, 2007 för er som inte har koll på åren ;), började jag och Jonas dejta mer 'tillåtet' ungefär den här tidpunkten. Och vad visades på tv3 varje söndag kväll? ust det, Ensam mamma söker! Vem älskade det programmet? Just det, den kära idioten Matilda. Nu kan jag inte genomlida ens tre minuter innan jag får spunk, tiderna ändras. Lite synd att man inte kan leva i det där rosa skimmret för evigt, men å andra sidan är det ju inte hälsosamt heller. Man varken äter, dricker, fiser eller tänker klart. ;) Man lever för kärleken, fnissar och har sig. Pussas å sånt där. Ja ni vet, man gökar som kaniner också.

Men så härligt de va!! Ja herregud. Men så kommer en vardag också å då åker mysbrallorna på och sen är det liksom inte rosa allt längre. Mer .. beiget.


Nu har vi fått dit nya fönstret ovanför diskbänken, ååh så bra! Sen har vi även flyttat ut ett fönster. Ja jag säger vi, för jag har faktiskt hjälpt till. Hållt en skruv åså..


Ikväll blir det en KANNA te och mys framför tv'n.. INTE ensam mamma söker dock, haha.

pusshejsvejs

Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0