Fredag, ja

Den där morgonpromenaden sket sig, precis som jag trodde. Både jag och Ella somnade om och vaknade nyss.. Här har man karaktär ;) Får bli en inne mysdag istället, kanske en snabbprommis runt Ola-Johan, men just nu hägrar städningen. Måste försöka få till någon slags rutin, blir tokig annars.


Skulle beställa en liten grej åt mig själv igår för att peppa mig själv till diverse saker, velade fram och tillbaka hela dan, när jag sen bestämt mig, SLUT! Såklart. Blir så less på min beslutsångest ibland, iallafall när det blir såhär ;)

Hehe, brorsan ringde nyss. Har skickat iväg han på h&m igen ;) Men han är duktig ändå så han lär få fortsätta! Lite synd att man inte bara kan gå ner på stan när som helst, det saknar jag. Ska försöka tjata på Jonas å få åka framöver, massa småsaker som fattas. Vill på Ikea också!



Nu blir det overall-handling åt ella, tröstshopping åt mig (räknades ju inte ;) och frukost!

Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0