Gästbloggare

Jag har en liten bloggare i mitt knä just nu :) Hon hälsar hej och att mangopuré is the shit! Bokstavligt talat, alltså.

Idag fick jag lite olika bonusbrev, från h&m, ica och Åhléns. Älskar sånna här medlemsklubbar, ååh. Det är min grej, det.


Har ringt runt lite och stökat med sånt idag, trodde vi skulle iväg på återbesök på Neo nu i september. Ack så fel jag hade, det är först i December. Synd, jag som hade tänkt göra Ikea i samma sväng ;) Tänkte precis göra lunch så vaknade Ella, så ska leka lite med henne sen äta lunch. Även baka en kaka, det är ju ett fint tidsfördriv ändå. Blev skitsugen på äppelpaj, men jag har inga äpplen. Kanske palla av grannen?


Ja just, nu har jag slutat, Helena! :-)

Om någon ska ner på Ikea snart så hojta till.

Prosit!
Postat av: Helena

återkom till mig om det där när du har kommit hit ;P förresten det är ju snart :D

2010-09-15 @ 15:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0