little miss sunshine

Vakna och vara på dåligt humör måste vara det bästa som finns :-) Får se vad det blir av den här dagen då, haha. Så trevligt att vi får huset fullt också när man känner för att slå närmsta (läs jonas) människa.

Mammsen lär nog ta Ella en stund så jag ska fundera vad jag behöver göra. Det vet jag redan iofs, men jag får prioritera ;) Just nu känns städning av garderob & källare mest nödvändigt. Skulle ju behöva tvätta skåpluckor men.. Ja vi får se.


Fick mail av Buzzador, ska få pröva Pampers blöjor. Helt kanon! Använder ju det märket och tycker det är bäst, så hoppas dom skickar måååånga förpackningar och inte bara något sketet prov ;) Jag är ju så givmild så jag använder allt jag får därifrån själv, oftast iallafall. Men ska jag vara ärlig så tror jag dom flesta gör så.


Helst av allt vill jag åka på IKEA idag och spendera en månadslön, men det går ju inte.


Vad ska ni andra göra?

Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0