No one, no one, no one Can get in the way of what I'm feeling

Fredag. Trött, håller på att invänta att Ella ska somna om så jag kan göra samma sak :)

Ska lämna in bilen idag, äntligen. Den j-vla skrothögen, dom kan gärna få snickra om den till en q10 eller så. Inga problem. Funderade helt seriöst igår att köpa ny bil, men det var efter jag hade hämtat det tomma paketet på ica så då var ju allt upp och ner. ;)

Vad händer idag då? Jaa.. Det återstår att se, jag ska ta dagen som den kommer!!


Reggade mig på viktklubb.se igår, kan behövas.. Dom lovade mig att jag kunde gå ner 11 kg tills den 25e November, taget! ;) Dom få gärna göra jobbet åt mig också.


Hittade två par bortglömda stövlar igår, nice. Eller bortglömda, snarare undanstoppade. Det var inte dom jag letade efter men det var inte fel att bli påminnd om att man har dom heller.

En tupplur på det här så, adjöken!

Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0