Onsdag, igen

Har suttit i flera timmar med en litet raring... Nämligen en DESIRE!
Tog å chansade och gick in på Telia på birsta, den fanns hemma!! Skulle ju egentligen ha väntat ett tag till men njaaeeeehh, jag är ju som ett barn ;) Åh jag är så nöjd!

Gick bra på sjukhuset idag, mer magträning så blir det nog krypa snart ;) Fick tips om en jätterolig "stol" som vi kunde köpa till Ella, en Bumbo! (Sa er mycket va?) Så det fick bli en tripp till barnens hus.. Ella fick en ny liten tiger också, ett syskon till snuttefilten hon har ;) Hon var ju så duktig på sjukhuset! Blev även strumpbyxor och två mössor till henne. Jag löpte amok på h&m, hittade lite grann och behövde inte betala, det är ju inte fel. Också ikea såklart, massa massa ljus, så nu har jag tills jul eller så.

Haft en övervägande BRA dag. Inser nu att jag borde sova för länge sen.. Men är nervös för Jonas pillar på min lille desire :( han som har så klumpiga händer och dessutom är lika teknisk som min brödrost.


Ser ett konstigt program på 4:an nu, dom opererar läpparna? Ja alltså inte dom du pratar med. Ehm. Ja alltså.. Jag vet inte vad jag ska säga.


Prosit!
Postat av: Helena

Så du har gått och blivit lite pryltokig du! :P

2010-09-23 @ 09:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0