onsdag

God morgon!
Har haft en vaken björnbuse inatt, så lite sömn och nu törs jag inte somna om för vid 11 ska vi iväg till stan ;) Gör allt för att hålla mig igång, haha.

Löste som vanligt alla världsproblem under natten, börjar ärligt talat lessna på att inte kunna somna som förut. Kanske får testa metoden med block och penna på nattygsbordet? Så många tankar och funderingar.. Arrrgh. Fel att kunna göra som Jonas (och alla andra karlar), bara slå ner huvudet på kudden och sen snarka.

Blir iallafall mat på MAX idag, de va längesen! MMm. Sen hoppas jag hinna med lite shopping. Problemet är att Jonas inte är på sitt mest strålande humör så allt kan hända.. Dessa karlar!


Är tokfin i håret nu! :) Så nöjd så. Faktiskt såg Jonas skillnad ;) Iallafall att det var rakt... Karlar, i say!


Vi hörs å hej

Prosit!
Postat av: Lena

Fick min goodiebag idag, hade beställt två hudkrämer och så fick jag även CK one..looove it..

Fick även Ellisens tröja idag! =)

2010-09-22 @ 12:16:07
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0