Starkt jobbat, Sverige

Jag gillar olika, det gör inte SD. Nog om det. Vi får se vart dom här 4 åren tar oss.


Fick hem paketet från Jotex idag, lite nya kuddfodral. Tycker sånt gör stor skillnad ;) Men, en del paket får man hem och en del måste man hämta? Vem är det som avgör det? För är det frågan om postlådans storlek kan jag lätt skaffa en postlåda modell hundkoja ;)

Vill ha nya kaffemuggar, men har inte hittat några som är som jag vill ha dom. Men såg Pip nu, åh så fina!
Det ska jag nog önska mig i julklapp!
.. och en jävla massa annat, förstås ;)
Borde man kanske börja spåna julklappar?!


Förresten, idag är ingen vanlig dag - det är Helenas födelsedag, hurra hurra! :D

Prosit!
Postat av: Helena

:D

2010-09-20 @ 12:51:49
Postat av: annie

Aha, där ser man! Jag trodde att man fick stå för kostnaden själv om man ska åka vidare och tåget inte hinner i tid. Tack, det kan vara bra att veta :)

2010-09-20 @ 19:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0