TGIS

UNDERBAR sovmorron! Ända till halv tio ;) Vaknade först vid sju å undrade varför det var så tyst men somnade nog fort om igen.. Man (av)vänjer sig fort :-D Kommer nog stå mig ända tills Oktober på den här sköna nattsömnen.

Sen for vi iväg å gjorde Ånge en snabbis, ganska otroligt så många affärer det finns här egentligen. Det är väl bara pengarna som saknas. Lämnade äntligen in lite av Ellas för små kläder (låångt ifrån allt, men mycket ;) å sen fick jag hör å häpna, NYA GARDINER! Som jag suktat efter länge.. Tack kära Jonas :) Efter de testa vi nya fiket, helt klart godkänd. Smashing kladdkaka. Ångrar såhär i efterhand att jag lämnade negerbollarna orörda.. hmm.

Nu ska jag snart koka ihop en middag, förhoppningsvis god. Sen njuta av den och ikväll ev. stryka gardiner. Sen blir det nog lite Tre Kronor, ni vet våran parabol sa upp sig igen.


Länge sen jag hade en såhär bra lördag.. Kan vara vädret också. ÅH! Vill bara kuta ut å skrika, vårglädje? ha ha.


Nä nu ska jag spana overall till Ellisen. Det var något mer hon behövde också.. Jajustja, en gåvagn! Det ska hon nog få i julklapp, men shhh.. säg inget.

Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0