tisdag

Tisdag idag då, vad har hänt? Inte mycket inte. Idag har det varit riktigt höstväder, så det blev mest soffmys idag. Jonas jobbar över den här veckan, Ella sover och jag vet inte vad jag ska göra. :-) Ska för en gångs skull kolla vad det är på tv'n, de där skånska hemmafruar vill jag se! ... Såg nu att det inte går ikväll, humf.

Är det bara jag som har problem med att jag tycker att tvålen luktar apa innan den hinner ta slut? Ellerja, jag har mest använt tvålar som luktar typ apelsin/nektarin/satsumas och ja, näe efter en månad så använder jag Jonas tvål istället ;) Minns en tvål jag hade som luktade gudomligt och som jag inte lessnade på, tror det var Body Shop. Får kika in där vid tillfälle, dom har ju hur många varianter som helst också.


Men gud vad uttråkad jag är, har tusen grejer att göra men ingen lust. Så jäkla roligt när det är så.. Nån borde ge mig en redig spark i baken så jag tar mig för någonting.


Tjohej!

Prosit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0